Voor 15:00u besteld, volgende dag in huis!*
Gratis verzending vanaf € 49,95,-

Klantenservice

RETOURNEREN

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan gemakkelijk een retour aanvragen op deze pagina. Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je instructies om je bestelling te retourneren.

Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!

Mag ik een product zonder originele verpakking retourneren?

Dit antwoord kent twee kanten. Je bent wettelijk niet verplicht de originele verpakking mee terug te sturen en wij mogen dit ook niet eisen als voorwaarde. Er gelden echter ook wettelijke grenzen van redelijkheid en billijkheid. Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen.

De mindering van waarde (kosten) verschilt per product of productgroep en de staat van de verpakking. Let op: dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs.

Bestelling geannuleerd wegens geen voorraad

Mochten wij het bestelde product niet op voorraad hebben ontvangt u daarvoor een bevestigingsmail. U krijgt dan de keuze om het betreft product te annuleren of te wachten tot bestelling voorradig is.

Het kan gemiddeld tot 25 werkdagen duren voor een product op voorraad is.

Mocht u uw bestelling annuleren ontvangt u binnen 5 werkdagen het bedrag incl. de eventuele verzendkosten teruggestort.

Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Wij storten het geld terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook is betaald, hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij binnen 5 werkdagen na aanmelding en ontvangst van de retour.

GARANTIE & REPARATIE

Hoe lang is de garantie op mijn product?

De wettelijke garantieperiode in Europa is twee jaar. Er zijn producten die een langere garantieperiode kennen, dit is dan altijd vermeld op de productpagina. Lichtbronnnen vallen onder de noemer 'gebruiksartikelen' en kennen een afwijkende garantieperiode van 6 maanden.

Ik wil een product aanmelden voor reparatie.

Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

Het betreffende ordernummer

Een foto (wanneer mogelijk) van het defect

LEVERING

Mijn bestelling is beschadigd geleverd.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

1: Het betreffende ordernummer 2: Een foto van het beschadigde product 3: Foto's van labels en verpakking

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

1: Een foto van het verkeerd geleverde product 2: Een foto van de pakbon van je bestelling

Ik heb een verkeerde adres opgegeven.

Dat kan, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Wij ontvangen graag een e-mail op info@altijdverlicht.nl met je ordernummer en de gewenste adreswijziging zodat wij het zo snel mogelijk kunnen verwerken.

ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

De gemiddelde levertijd is 1 a 2 werkdagen vanaf het moment dat u een bevestiging heeft ontvangen dat het product verzonden is.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleert u alstublieft uw map met ongewenste e-mail (Spam-Box). Mocht de e-mail hier ook niet in zitten, neem dan contact met ons op via WhatsApp of e-mail.

Zojuist toegevoegd aan je verlanglijst:
Mijn verlanglijst
U heeft zojuist dit product aan de winkelwagen toegevoegd