Veelgestelde vragen

Levering
Mijn bestelling is beschadigd geleverd.

Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend. Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto van het beschadigde product
  • Foto's van labels en verpakking

U kan ook via de website naar "mijn account" -> "mijn bestellingen" en een retour aanvragen.


Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.

Om je zo spoedig mogelijk te kunnen helpen, stuur je ons een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Een foto van het verkeerd geleverde product
  • Een foto van de pakbon van je bestelling


Ik heb een verkeerde adres opgegeven.

Dat kan, zolang je bestelling nog niet is verzonden.
Wij ontvangen graag een e-mail op info@altijdverlicht.nl met je ordernummer en de gewenste adreswijziging zodat wij het zo snel mogelijk kunnen verwerken.


Meer >>
Retourneren
Mag ik een product zonder originele verpakking retourneren?

Dit antwoord kent twee kanten. Je bent wettelijk niet verplicht de originele verpakking mee terug te sturen en wij mogen dit ook niet eisen als voorwaarde. Er gelden echter ook wettelijke grenzen van redelijkheid en billijkheid. Als een verpakking het toelaat om het product te beoordelen zonder de verpakking te beschadigen, is er geen reden om de originele verpakking niet onbeschadigd terug te sturen. Indien dit wel gebeurt, mogen wij er voor kiezen om de kosten voor een nieuwe verpakking op de consument te verhalen.

De mindering van waarde (kosten) verschilt per product of productgroep en de staat van de verpakking. Let op: dit kan oplopen tot 30% van de verkoopprijs.


Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan gemakkelijk een retour aanvragen op deze pagina. Wanneer je retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je instructies om je bestelling te retourneren.

Let op: retourneer de producten zoveel mogelijk in de originele verpakking. Beplak, besticker of beschrijf deze niet!


Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Wij storten het geld terug op dezelfde manier zoals de bestelling ook is betaald, hier is geen uitzondering op mogelijk. Dit doen wij binnen 10 werkdagen na aanmelding en ontvangst van de retour.


Meer >>
Garantie & Reparatie
Ik wil een product aanmelden voor reparatie.

Heeft een product nog garantie en vertoont deze gebreken? Stuur dan een e-mail naar info@altijdverlicht.nl met de volgende gegevens:

  • Het betreffende ordernummer
  • Een foto (wanneer mogelijk) van het defect


Hoe lang is de garantie op mijn product?

De wettelijke garantieperiode in Europa is twee jaar. Er zijn producten die een langere garantieperiode kennen, dit is dan altijd vermeld op de productpagina. Lichtbronnnen vallen onder de noemer 'gebruiksartikelen' en kennen een afwijkende garantieperiode van 6 maanden.


Klantenservice
Bedrijfsinformatie:

Website: www.altijdverlicht.nl
E-mail:    info@altijdverlicht.nl
Bedrijf:   Altijdverlicht.nl
Adres:     Wageningsestraat 31, 6671 DA Zetten  (Geen bezoek adres)
Kvk:        77968557
BTW:       NL003264582B38
IBAN:      NL04 KNAB 0402 3957 00


Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Controleert u alstublieft uw map met ongewenste e-mail (Spam-Box). Mocht de e-mail hier ook niet in zitten, neem dan contact met ons op via WhatsApp of e-mail.


Contact:

Voor meer informatie kunt u ons bereiken via E-mail of WhatsApp.


E-mail: info@altijdverlicht.nl

Of neem direct contact op via WhatsApp